روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

تمام نسخه های اساسی در درمان مشکلات جنسی از کتابهای خطی


mnc0_impotence-is-emerging-as-a-major-cause-of-divorce.jpg

   

 1- بهترین جوشانده برای ایجاد آرامش و رفع زود انزالی ( گاوزبان + بادرنجبویه + عناب + لیمو ) میباشد .

2- خوردن روزانه یک عدد کندر در درمان زود انزالی و احتلام شبانه بی نظیر است .

3- جوارش عطایى:

منى بیفزاید و مجامعت را قوّت دهد، گرده و مغز را قوى گرداند؛ صنعت آن: شقاقل مصرى و قاقله صغار و خولنجان و دارفلفل و دارچینى و زنجبیل از هریک پنج مثقال، بهمنین و تودریین و تخم اسپست و مغز تخم خربزه و تخم خیار چنبر و تخم پیاز و تخم حماض و تخم انجره و تخم هلیون و تخم‏شلغم‏ و تخم کرفس از هریک سه مثقال، کوفته و بیخته باشد، مقدارى ترنجبین یک شب در شیر گاو خوسانند، روز دیگر در دست بمالند و صافى کنند و بجوشانند تا سبز شود و داروها به آن بسرشند و در ظرف چینى یا کاشى کنند. شربتى سه مثقال با شیر گاو تازه مفید باشد.

4-معجون لبوب :

که مقوى باه و قریب به اعتدال است: مغز پسته، مغز فندق، مغز چلغوزه، مغز بادام، کنجد مقشر، تخم خشخاش سفید، مغز تخم خربزه، از هریک، سه مثقال؛ تخم خیارین از هریک، یک مثقال و نیم، شقاقل، بوزیدان، بهمن سرخ و سفید، لسان العصافیر، خولنجان، دارچینى، از هریک، یک مثقال؛ شکر پنیر، پنجاه مثقال؛ با عرق بیدمشک حل نموده با دو برابر اجزاء عسل به قوام آورده، اجزاء را کوبیده و پخته با هم بسرشند، شربتى سه مثقال.

5- مربای شقاقل :

مجامعت را قوّت دهد، باه زیاده کنند و نعوظ تمام آورد و مثانه را نافع بود؛ صنعت آن: شقاقل‏ تازه بخوسانند یک شبانه‏روز و آب از آن بریزند و آب تازه بکنند و یک شبانه‏روز دیگر رها کنند پس مقشّر کنند و با عسل و قدرى آب بجوشانند تا قوام گیرد.

6- جوارش زعفرانى:

منفعت دهد گرده و پشت را و معده قوى کند و بلغم دفع کند و بوى دهان خوش کند و آب رفتن از دهان باز دارد و منى بیفزاید؛ صنعت آن: تخم کرفس و تخم کرز و تخم شبت و نانخواه و رازیانه و مغز خیارین و بیخ کرفس از هریک پنج مثقال، عاقرقرحا و قرفه و زعفران و مصطکى و عود از هریک پنج درم، بسباسه و قرنفل و فلفل مویه و کبابه چینى از هریک سه درم، عنبر اشهب یک درم و نیم، عسل سه وزن ادویه. عنبر در عسل بگدازند و ادویه در آن بسرشند.

7- جوارش عنبرى:

دل را قوّت دهد و مجامعت را زیاده کند و باه را بیفزاید؛ صنعت آن:

قاقله کبار و بسباسه و لبان از هریک پنج درم، زنجبیل و دارفلفل از هریک ده درم، قرفه و قرنفل و انیسون و بزر البنج و مشک ترکى از هریک یک درم، عنبر اشهب دو درم، روغن بلسان بگدازند به وزن داروها و قند سفید به وزن داروها به عسل مصفّى بسرشند؛ و از این جوارش محروران را نیم مثقال و مرطوبان را یک درم تا یک مثقال شاید .

8- جوارش جلالى:

منى زیادت کند و مجامعت را قوّت دهد و معده را قوى کند و اشتهاى طعام بازدید کند؛ صنعت آن: سنبل و قرفه و قرنفل و دارچینى و قاقله کبار و صغار از هریک سه درم، انیسون و تخم کرفس از هریک مثقالى، زیره و مصطکى و نعناع و عود از هریک پنج درم، فلفل دو مثقال، حسک دو درم، مشک ترکى نیم درم، قند سفید پنج مثقال، عسل مصفّى دو وزن همه‏

9- جوارش خسروى:

اشتها پدید آورد و رنگ روى را سرخ کند و گرده سخت کند و قوّت باه بیفزاید و نشاط آورد؛ قاقله کبار و صغار و بسباسه از هریک چهار درم، زنجبیل و دارفلفل از هریک هشت مثقال، اشنه دو درم قرفه یک درم، قرنفل و زعفران از هریک سه درم، جوزبوّا پنج درم، سنبل و مصطکى و عنبر از هریک دو درم، مشک و بزر البنج و افیون از هر یک یک درم، عسل سه وزن ادویه، شربتى به حسب مزاج

10 - معجون لبوب کبیر

که به غایت مقوى باه و قلب و دماغ و گرده است و منى را مى‏افزاید و قضیب را سخت مى‏کند، صفت آن: مغز بادام مقشر، مغز فندق، مغز گردو، مغز چلغوزه، نارجیل، انجوجک، مغز تخم خربزه، تخم کنگر، کنجد مقشر، مغز تخم خشخاش سفید، [خصیة] ثعلب مصرى، مغز سر گنجشک خشک نموده، از هریک، پنج مثقال؛ کبابه، قرفه، خولنجان، قرنفل، شقاقل از هریک، دو مثقال و نیم؛ مصطکى، نشاسته، لسان العصافیر، سنبل الطیب، زعفران، زنجبیل، نارمشک، تخم فرنجمشک از هریک، یک مثقال و نیم؛ بهمن سرخ و سفید، تودرى سرخ و زرد، تخم مارچوبه، بوزیدان، مغاث، تخم زردک، تخم شلغم، تخم پیاز، تخم‏یونجه‏ از هریک، سه مثقال

11- معجون فلاسفه :

که آن را مادة الحیاة مى‏گویند، شیخ الرئیس در رساله باهیه ذکر کرده و غیر تقویت باه منافع دیگر هم دارد و تقویت حافظه مى‏کند و رافع نسیان و درد پشت و سلس البول و اوجاع مفاصل و بالجمله اکثر امراض بارده را نافع است و استعمال آن صاحب مزاج حار را جایز نیست؛ قدر شربت از یک مثقال تا دو مثقال. صفت آن: زنجبیل، فلفل، د:.7-ر فلفل، آمله مقشر، دارچینى، هلیله، شیطرج هندى، زراوند مدحرج، خصیة الثعلب، مغز چلغوزه، بیخ بابونه، نارجیل، از هریک، ده مثقال؛ تخم بابونه، پنج مثقال؛ مویز دانه بیرون کرده، سى مثقال؛ عسل صاف دو برابر اجزاء، به طریق معمول معجون سازند.

12- معجون دیگر قلیل الأجزاء، کثیر النفع: 

[خصیة] ثعلب مصرى، پنج مثقال؛ نخود خام، ده مثقال؛ شقاقل، خولنجان، دارچینى، زنجبیل، تخم زردک، تره تیزک، تخم کرفس، اسارون، از هریک، سه مثقال؛ اجزاء را کوبیده و بیخته با زرده تخم مرغ نیم‏برشت به قدرى که مجموع خمیر شود، سرشته با دو برابر عسل کف گرفته معجون نمایند و هر صبح و شام به قدر ده مثقال میل نمایند و اگر از عقب هریک از معاجین مبهیه شیر تازه دوشیده میل نمایند انفع است.

13- اما اغذیه باهیه:

 نخود و لوبیا خصوصا با دارچینى، پیاز و کلم و نعناع، ترب، زردک، شیر گاو و گوسفند، گوشت گوسفند، گوشت بره و مرغ و خروس جوان، گوشت مرغابى، گوشت گنجشک، مغز سر هریک از اینها، تخم‏مرغ، تخم گنجشک، انجیر، انگور، خربزه شیرین و در محرورین هندوانه، شفتالو،

14 - اما ادویه‏اى که مالیدن آن‏ها بر قضیب، مقوى و بزرگ‏کننده عضو و محرک شهوت است: 

روغن بلسان از اقوى ادویه است. پیاز عنصل هرگاه با چهار برابر آن روغن زنبق بجوشانند تا خوب پخته شود و در هفت شب کف پاها را به آن چرب کنند و بعد از چرب کردن پاها دیگر راه نروند تا صبح و بعد از هفت شب در اعاده باه، صاحب تذکره مجرب دانسته است. و همچنین مالیدن حلتیت را با روغن نرگس بر کف پا مجرب و روغن زنبق با مغز پنبه دانه بر قضیب و بر حوالى کمرگاه و پشت زهار و ما بین مقعد و انثیین بمالند.

15 - مالیدنى دیگر: 

عاقرقرحا، یک درهم، مشک، نیم درهم با هفت مثقال روغن زیبق بمالند. حلتیت با روغن زیبق یا حلتیت با عسل و روغن پنبه دانه بسیار مؤثر است. و روغن مغز گردو به تنهایى و با عاقرقرحا و مشک بسیار نافع است. از جمله معظمات ذکر، مالیدن شیر گاو تازه دوشیده است مکرر.

و اگر قدرى نبات را با نمک ترکى ساییده با روغن گاو آمیخته و مجموع را با شیر گاو مخلوط نموده، مکرر طلا نمایند بى‏نظیر است. و اگر قضیب را به روغن زنبق چرب کرده و زردآلو را خشک کرده، ساییده بر او بپاشند به غایت عظیم مى‏شود و شیخ الرئیس آن را مجرب دانسته.

16- خراطین

خراطین  را خشک کرده، نرم ساییده با روغن شیطرج بر قضیب بمالند، بسیار نافع است. طریق ساختن روغن نرگس و روغن زنبق به طریق روغن گل سرخ است.

17- دیگر از مقویات،

 تراشیدن پشت زهار است و دیگر شستن عضو به آب سرد و بعد از فراغ از مباشرت انفع خصوصا در تابستان غسل به آب سرد و استحمام به حمام معتدل و در زمستان مکرر جماع کردن و لباسهاى نرم و ابریشمى پوشیدن و در رختخواب حریر خوابیدن و سوارى معتدل کردن و مالندگى به تمام بدن خصوصا از دست مطبوع و مرغوب، و تقویت قلب و دماغ کردن و بوى خوش بوییدن، خصوصا هرگاه بوى خوش را از دست مطبوع مرغوب بشنود و صداى خوش شنیدن و غالب اوقات با فرح و سرور بودن.

 18 - معجون ملوکى :

مستعمل جهت قوّه باه و اشتها و قوّه مجامعت بسیار مجرّب است، شیوه ساخت:

جوزبوا، قرنفل، بسباسه، لسان العصافیر، بیخ اذخر، زنجبیل، دارچینى، مصطکى، عود و زعفران از هر یک 3 مثقال، قاقله و کندر از هرکدام یک مثقال، اشنه 2 مثقال، مشک نیم مثقال، قند و گلاب از هر یک ده مثقال. قند را در گلاب حل نموده عسل به- قدر کفاف اضافه نموده و ادویه را بعد از قوام بسرشند شربتى یک مثقال.

19 - معجون لبوب :‏

: از اسرار الاطبّاء تألیف شمس الدّین هلالى اردبیلى که به‏غایت مقوّى باه و دل و دماغ است و رنگ رخسار را نیکو کند و از مداومت‏کننده او قبل از جماع و بعد از آن ایمن است از عرق النّسا و نقرس و نقصان منى و امراض عصبانى. قدر شربتش از دو مثقال تا سه مثقال است و حقیر به جهت معتادین افیون، زعفران و پنیرمایه شتر اعرابى و افیون و بزر البنج و بدل سقنقور ماهى رو بیان کرده و به‏غایت موافق گشته و قدر شربتش از افیون‏دار او نیم مثقال است تا یک مثقال. شیوه ساخت: شقاقل، خولنجان، خصیه الثّعلب، بهمن سرخ و سفید و لسان العصافیر از هریک سه درهم، سقنقور سه درهم، حبّ بلسان، حبّ البان، فلفل سفید، مغز تخم خربزه، مغز تخم خیار، تخم گزر، تخم پیاز، تخم شلغم، تخم‏ یونجه‏ و خشخاش سفید خشک و دانة تخم تره تیزک و تخم شبت و تخم گزر شامى و آن دوقو است، تخم هلیون، خسک مربّى از هریک 1 درهم، نارجیل، مغز بادام، مغز پسته، مغز حبّ الصنوبر کبار، مغز حبّة الخضراء، مغز دانه پنبه و کنجد سفید مقشّر هفت درهم، دارچینى، قرنفل، سنبل الطّیب، اسارون، بسباسه، کبابه، سعد، قرفه، دارفلفل، جوزبوا، نارمشک، عود، عنبر اشهب و زعفران از هریک 1 مثقال. مشک یک دانگ و نیم، زنجبیل، بوزیدان، قسط شیرین، مغز حبّ الزّلم و درونج از هریک دو درهم را با عسل بسرشند و مجرّب و آزموده است. (تحفه حکیم مومن)

20 - معجون کندرى :‏

سرعت انزال و تقطیر البول را نافع است. شیوه تهیه: کندر، صندل سفید، دارچینى، گل ارمنى، گلنار فارسى، دم الاخوین، تخم خشخاش سفید، صمغ عربى، مرجان سرخ، رازیانه، کرویا، زنجبیل، تخم ریحان، گاوزبان، بادرنجبویه، تودرى سرخ، تودرى زرد اجزاء متساوى الّا تخم خشخاش که ضعف به کل اجزا باید، یعنى اگر از هریک یک درهم است باید که آن دو درهم باشد، کوفته، بیخته، با عسل سه وزن ادویه على الرسم معجون سازند، شربتى دو مثقال. (قرابادین کبیر).

 

21- معجون چوب چینى:

ترکیب مولانا عماد الدین محمود جهت تقویت باه و معده و دل و دماغ و جگر و گرده و مثانه و سرخى رنگ و روى و فربهى بدن نیکو بود و بوى دهان ببرد و خوش بوى سازد و منافع بسیار دارد.

صفت آن: بیخ چینى اعلا پنجاه مثقال، مروارید سفید صلایه کرده دو مثقال، شمط دو مثقال‏، ریوند چینى، افتیمون رومى، از هر یک سه مثقال، سنبل، هیل، از هر یک سه درم، مصطکى، عود خام، مایه شتر اعرابى، زعفران، مشک، عنبر، از هر یک دو درم، سمک صید روبیان، از هر یک سه مثقال، دارچینى، قرنفل، فلفل، زنجبیل، از هر یک دو مثقال، جوزبوا، بزباز، از هر یک ده مثقال، درونج، زرنباد، از هر یک سه مثقال، خصیة الثعلب پنج مثقال، تخم کزر، تخم شلغم، تخم ترب، تخم‏ یونجه‏، بهمنین، خسک مربى، از هر یک سه مثقال، بوزیدان، سورنجان، از هر یک دو درم، [شقاقل ده درم، کبابه، خولنجان مصرى، قسط شیرین، از هریک دو درم‏ تودرى سرخ و زرد، از هر یک سه مثقال، سعد کوفى دو درم، ورق نشط السدس، ادویه را مجموع کوفته و بیخته، گاوزبان، بادرنجبویه، گل سرخ، دواله، از هر یک ده مثقال، جوشانیده و صاف کرده آب آن را نگاه دارند، ت:.7;م خربزه، تخم خیار، تخم کاسنى، تخم خرفه، از هر یک ده مثقال، نرم بکوبند و شیره بگیرند و آن شیره را اضافه جلاب نمایند و آب به شیرین و آب سیب شیرین و [آب انار شیرین وگلاب از هر یک صد مثقال، با قند [به شراب هلیله‏ و عسل صاف مناصفا سه وزن ادویه به قوام آورند و مغز فندق و بادام و گردکان‏و جلقوزه، از هر یک ده مثقال نرم بکوبند مانند مرهم، و در عسل اندازند و زعفران را به گلاب حل کنند.

بعد از آنکه سرد شود اضافه نمایند و مشک و عنبر را دو حصه کنند و یک حصّه را اوّل داخل کنند و حصه دیگر را بعد از سایر ادویه نافع بود. 

 22- مفرح مسیحى:

قرفه پنج مثقال، خولنجان، کبابه، قرنفل، جوزبوا، از هریک سه مثقال قاقله کبار و صغار، از هریک سه درم، تخم فرنجمشک، ورق قرنفل، از هریک سه مثقال، گاوزبان، بادرنجبویه، از هریک پنج مثقال، سنبل، اشنه، از هریک چهار مثقال، زعفران، مصطکى، از هریک سه مثقال، بهمنین، از هریک چهار مثقال، سادج هندى، زنجبیل، دارچینى، فلفل، از هریک دو مثقال، پوست ترنج، سه مثقال، گل سرخ، چهار مثقال، مقل و سعد، یک مثقال‏ خصیة الثعلب، بسباسه، لسان العصافیر، از هریک سه مثقال، عنبر اشهب دو مثقال، لعل بدخشى یک مثقال، مشک نیم درم، مروارید، کهربا، بسد، از هریک نیم مثقال، ورق طلا، ورق نقره، از هریک نیم مثقال، جزو اعظم، بیست مثقال، عسل دو وزن ادویه به طریق متعارف معجون سازند .

23 - معجون الباه:

ترکیب مولانا فخر الدین شیرازى است.

صفت آن: بهمن سرخ و سفید، خولنجان، از هر یک پنج درم، زنجبیل سه درم‏ مایه شتر اعرابى، شقاقل، تودرى زرد و سفید، از هر یک پنج درم‏ خسک، مربا ده درم، جوزبوا ده درم، مغز بادام، مغز فندق، از هر یک ده درم، زعفران سه درم، گاوزبان پنج مثقال، بزباز درمى‏ عنبر اشهب درمى، ورق الخیال صد مثقال، به شیر گوسفند جوشانیده و صاف کرده به عسل به قوام آورند و دیگر اجزا را به آن بسرشند.

24 - معجون سنجرى:

ترکیب ابو على، مشهور است به قرص سنجرى، فواید بسیار دارد: مقوى باه است، جگر و معده و دل را قوت دهد، هاضم طعام بود و مزید حفظ و قوت بصر بیفزاید و قوت سمع نگاه دارد.

صفت آن: سنبل ده مثقال، بزباز، جوزبوا، قاقله صغار، زنجبیل، دارچینى، قرنفل، زعفران، بهمنین، عود الصلیب، مصطکى، نارجیل، سادج هندى، از هر یک شش مثقال، تخم عصفر سه مثقال، ماهى زهره، تخم شبت، نانخواه، زیره کرمانى، انیسون، تخم کزر، از هر یکى سه مثقال، مغز بادام شیرین، مغز پسته، مغز سر گنجشک، از هر یکى شش مثقال، مویز سرخ، قند سفید، از هر یک سى مثقال، عسل مصفى سه وزن ادویه [به طریق معهود ترکیب سازند شربتى دو مثقال.

 25 - معجون جاودانى:

از علاء الدین مغربى که از جمله علما و فضلاى کاشمر بود نقل افتاده که حکایت کرد که این معجونى است که حکماى هند آن را جاودانه نام کرده‏اند و خواجه پیوسته این معجون را خورده است و عمرش دراز بوده که به هفتصد سال رسیده پیوسته این معجون را بکار برده و علاء الدین مغربى حکایت کرده که بسیار کس را دیدم که سیصد ساله شدند و این معجون را مى‏خوردند و من دو سال خدمت خواجه محمد کرده تا نسخه اى به من داد هرکه پیوسته هر روز یک طوله‏، این معجو%:/.,!را بخورد و بدان مداومت نماید همه علت‏ها زایل کند و اعضا را قوّت دهد و مو را دیر سفید کند و ذهن و عقل زیاده کند و سرعت بیشتر شود و علتهاى گوناگون از خورنده این معجون زایل شود و مرضهاى بلغمى و صفراوى را دفع کند و برص و آماس و ناصور و فالج و لقوه را به غایت سود دارد و از براى قوت مجامعت آب پشت افزاید و سرعت انزال را تسکین دهد و گرانى گوش و استسقاى طبلى را نافع باشد.

صفت آن: قرنفل یک درم، جوزبوا دو درم، بسباسه یک درم، هیل یک درم، دارچینى یک درم‏ سادج هندى یک درم، فلفل سیاه یک درم، دارفلفل چهار درم، زنجبیل، هلیله زرد، هلیله، آمله پاک کرده نانخواه، زیره کرمانى، حبّ السودا، اجزا را جدا جدا [بکوبند] و ببیزند و قند براى ادویه به آتش نرم بگذارند و باهم سحق کنند که قوام به هم رسانند

 26- معجون مبهى:

فواید بسیار دارد و نسخه مولانا عماد الدین محمود است.

صفت آن: بهمن سرخ و سفید از هر یک دو مثقال، صندل‏ سرخ و سفید، شقاقل، از هر یک پنج مثقال، خولنجان سه مثقال، سورنجان ده مثقال، زراوند کرد، زرنباد، درونج، لسان العصافیر، سه مثقال، خصیة الثعلب ده درم‏، عاقرقرحا، مویزج، از هر یک دو درم، تخم یونجه ده درم، تخم خربزه، تخم ترب، از هر یک پنج درم، تخم خشخاش ده درم، بزر البنج پنج درم، کنجد مقشر، مغز تخم خیار، مغز تخم جزر از هر یک ده مثقال، تخم انجره، حبّ الزّلم، حبّ السّمنه، حبّ القلقل، کبابه، عود هندى سه مثقال، دارفلفل، فلفل، مصطکى، زنجبیل، قرنفل، دواله، طباشیر سفید، حبّ النیل، بوزیدان، از هر یک سه مثقال، دارچینى، سنبل، هیل، بزباز، مغز پنبه دانه، تخم خرفه، تخم کاسنى، ورق گل سرخ، گشنیز خشک، زرشک منقى، بادرنجبویه، مایه شتر اعرابى، سمکه، صیدا، خایه خروس، مغز سر گنجشک، زعفران، از هر یک پنج مثقال، جوزبوا، مغز گردکان، مغز پسته، فندق، نارجیل، آمله مقشر، پوست بلیله، پوست هلیله کابلى، بیخ گاوزبان، ماهى دو بیان، هر یک ده مثقال، مغز بادام شیرین پانزده مثقال، تخم گندنا، تخم پیاز، حلتیث، از هر یک مثقالى، آب انار شیرین، امرود از هر یک صد مثقال، آب سیب، آب به شیرین، از هر یک دویست مثقال، گلاب نیم من، عرق بیدمشک نیم من، عنبر اشهب دو مثقال، قند و نبات و عسل سه وزن .

27-معجون درمان زود انزالی

برگ مورد ، دانه بلوط ، تخم کرفس ، خولنجان  همه مواد رو پودر کرده با کمی عسل میل نمایید

روزی سه تا به اندازه یک گردوی کوچک میل کنید

28-معجون درمان زود انزالی

کند مصطکی رو نرم بسایید با کمی قند پودر کنید روزی یک خرما میل کنید

هر روز دو لیوان دم کرده بو مادران میل کنید یا عرق بومادران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد