روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

درمان زود انزالی و کمر لقی در آقایان

 

درمان زود انزالی و کمر لقی در مردان:


1- روزانه یک مشت نخود و کشمش (مویز)بخورید؛

2- در مواقع همبستری یک سوم آلت خود را روغن کنجد سالم بمالید ومقدمات را طول دهید؛

3- روزانه یک قاشق مربا خوری سیاه دانه را نیم کوب کرده با یک قاشق مربا خوری عسل طبیعی میل کنید؛

4- صبحانه یک لیوان شیر انبه رسیده بخورید؛

5- هنگام آمیزش مسواک بزنید و یک کم میخک بجوید؛

6- هر وقت خواستید آمیزش کنید چند ساعت قبل ماهی سونگور میل کنید.

تذکر:اگر ماهی سونگور میل کردید حتماً باید آمیزش حلال داشته باشد در غیر این صورت نعوظ به حدی می رسد که آلت مردانه مثل باد کنک می ترکد؛

یک قاشق چای خوری پودر گل شقایق و نصف قاشق چای خوری پودر دارچین را داخل استکان ریخته 10 دقیقه صبرکنید  تا دم بکشد بعد آن را جرعه جرعه میل کنید،

 وهمچنین یک قاشق مربا خوری سیاه دانه و 5 عدد سنجد را در روغن زیتون پخته،وهروز قبل از خواب میل کنید.

درمان کاهش تستوسترون : از قرص گیاهی  اس ایکس (SX) بخورید؛

اگر خستگی جنسی،استرس، مسمومیت،عصبانیت،اضطراب وغیره داشته باشید:

یک قاشق چای خوری پودر گلبرگ گل سرخ آتشی را با یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی میل کنید؛ونیز شقاقل را هم می توانید با عسل بخورید؛

درمان شلی آلت مردانه:

1- هر روز عصرانه  دوعدد ویا یک استکان آب زردک (هویج زرد) بخورید،

2- اول و آخر غذا نوک یک قاشق چای خوری پودرآویشن را با نمک دریا مخلوط کرده میل کنید،

3- روزانه سه بار و هر بار 5 قطره از افشره کاکوتی بعد از غذا میل نمایید.

4- روزانه 10 عدد انجیر و1عدد گردو هنگام صبحانه میل شود. بهترین روش خوردن انجیر، با زیتون می باشد که به نسبت یک به هفت میل شود.و یا 2 قاشق غذا خوری روغن زیتون با 7عدد انجیر خشک میل شود.

درمان ضعف اسپرم ، ضعف جنسی و زود انزالی در مردان:

یک عدد پیاز سفید بیضی شکل را نازک خلال نموده، در ماهی تابه چُدنی یا مسی با روغن زیتون بکر با حرارت کم تفت دهید تا طلایی شود،سپس دو عدد تخم مرغ بومی یا محلی و تازه در این پیاز و روغن شکسته به صورت نیم رو هفته ای سه بار میل کنید.(یک روز در میان)

روزانه هفت برگ کاسنی یا یک قاشق مربا خوری پودر کاسنی ویا یک استکان عرق کاسنی بدون اسانس میل کنید.

 

 

 

اگر مردی نعوظش مشکل دارد، وبیماری های متابولیکی ندارد می تواند از موارد زیر استفاده کند:

الف > صبحانه یک لیوان شیر انبه رسیده +10 عدد بادام شیرین درختی +10عدد بادام هندی +10عددوفندوق +2 لیوان آب زردک (هویج زرد رسمی) بافاصله مناسب بخورد؛

ب > اگر میل جنسی اش کم شده و قند خونش بالای 200 نیست از قرص گیاهی (جنطیانا) روزانه یک عدد مصرف کند؛

همچنین می تواند به جای قرص گیاهی(جنطیانا)از قرص گیاهی (تادالا فیل)نام تجاری(تاداگر)مصرف کند،

ج > اگر ناراحتی قلبی ندارد از قرص گیاهی ( آفرودیت) مصرف کند؛

د > اگرکسی هم میل جنسی اش کم است ،هم نعوظ آلتش دوام ندارد و هم کاهش تستوسترون دارد:

1- از قرص گیاهی آمریکای SX که از هشت نوع گیاه واز یک نوع املاح واز یک نوع ویتامین نیاسین  درست شده است مصرف کند ؛

2- ده گرم ثمن گل+ 10گرم ماهی ماسه ای+ 10گرم گل برگ گل سرخ آتشی+گرم10جین سینگ، جداگانه پودر کرده باهم مخلوط ، و یک کیلو عسل طبیعی را مختصر گرم کرده ، پودر ها را به آرامی به عسل اضافه کند دو هفته می ماند بعد از دو هفته هر وقت خواست با همسر حلالش آمیزش کند،یک ساعت قبل از آمیزش با همسرش، یک قاشق غذا خوری از این مخلوط مصرف کند؛

3- هروز باروغن سیاه دانه مخلوط با روغن زیتون بکر وروغن کندر کمر وآلت خود را ماساژ ملایم دهد؛

4- مقداری سیر را در روغن تازه حیوانی بریان کرده سپس با مقداری عسل مخلوط ،وبعد از خنک شدن میل کند،

 

 

 

اگر زندگی جنسی خوبی می خواهید

1- روزانه یک مشت از تخم کدو مصرف کنید این تخمه ها که پر از روی و اسیدهای پر چرب هستند نیاز شما را بر آورده می کنند. تخم کدو دوست وفادار پروستات در آقایان است و توانایی عجیبی به آقایان می دهد، حتی تأثیرآن در افراد بالای 60 سال بارها تجربه شده است.

2-  برای افزایش نیروی جنسی 10عدد دانه فندق همراه با عسل جویده میل شود،

3- روزی 15 عدد پسته با کمی عسل هنگام صبحانه به مدت 21 روز میل شود،

4- روزانه همراه نهار وشام از سبزی اسفناج مصرف کنید، این سبزی سر شار از منیزیم است که باعث گشاد شدن رگ های خونی می شود. به این ترتیب، جریان خون اندام تناسلی، قدرت لازم برا ی نعوظ تأمین می کند.

مهم تر، این که این سبزی، یبوست مزاج را از بین می برد و شخص را فوق العاده  سرحال و شاداب خواهد کرد،

تقویت نیروی جنسی: هر شب 10 عدد خرما را در شیر خیس نمائید و صبح پس از آن که کمی دارچین به آن اضافه نمودید، به عنوان صبحانه با یک لیوان شیر تازه و محلی میل کنید.

 

تقویت نیروی جنسی و دیر ارضا شدن20 گرم پودر تمبر هندی را با 100 گرم عسل مخلوط نمائید و روزی 3 قاشق مربا خوری میل کنید.

اگر کسی هم فشار خون وهم قند خون (دیابت)و هم مشکل جنسی دارد:

1-هر شب قبل از خواب یک عدد از قرص  کاکره مصرف کند،

2- همچنین می تواند 2 حبه سیر را با یک قاشق مربا خوری زیره سیاه جویده میل کند.

پیشنهادهای ترکیبی جهت تقویت قوای جنسی

1- بر طرف کردن انواع نا توانایی های جنسی (کندی و سستی نعوظ و...) مصرف زنجبیل برا ی هر روز، 5 گرم (یک قاشق چای خوری )است که باید با یک استکان عسل و2 قاشق مربا خوری دارچین مخلوط گردد و روزی دو قاشق مربا خوری مصرف شود.

2- تقویت قدرت تناسلی ، بهبود سرعت انزال ویا عدم نعوظ: مقدار 2 جو  مومیایی را در 40 گرم عسل حل ومیل نمایند وسه روز ادامه دهند.

3- تقویت قوه باه در افراد مسن: روغن زیتون را با عسل از هر کدام 75 گرم مخلوط نمایند وبه مدت سه روز، روزی سه قاشق مربا خوری  بخورند. یا یک قاشق چای خوری پودر تخم شاهی را با یک استکان عسل روزی سه بار، وهر بار یک قاشق مربا خوری میل نمایند.

4- درمان خستگی جنسی: خوردن یک لیوان شربت عسل با لیمو ترش تازه ویخ ویک قاشق آب زعفران پس از هر آمیزش جنسی برای زن ومرد بسیار مؤثر واقع می شود ومقداری از انرژی از دست رفته را جبران می کند.همچنین می توانند هر روز اول و آخر غذا یک قاشق مربا خوری پودرآویشن مخلوط با نوک قاشق چای خوری نمک دریا میل کنند.

درمان زود انزالی و عدم نعوظ:

1- بهترین روش برای افرادی که می خواهند از غذاهای گرم و ادویه جاتی که قبلاً بیان شد استفاده کنند، این است که ابتدا باید به مدت 10 تا 15 روز از غذا های ساده و مایعات استفاده کنند تا کبد آنان پاکسازی شود، سپس از غذاهای مورد نظر و ادویه جات استفاده شود، تا نتیجه بهتری به دست آید.

2- مواد زیر را با هم مخلوط کنید و صبح و ظهر و شب ، یک قاشق چای خوری از این معجون بخورید که اثر بسیار قوی در تقویت قوای جنسی دارد.

3- داشتن گوارش سالم و رعایت تغذیه، ترجیحاً گیاهی و استفاده از جوانه گندم تازه به مقدار 5 تا 7 قاشق غذا خوری و استفاده از معجون بیان شده در ردیف قبل به مقدار 3 قاشق چای خوری (در سه وعده )و خواب و استراحت به موقع  و رعایت مسائل نظافت و زمان هم بستری و استفاده از بوی خوش و در نظر گرفتن حال طرف مقابل و آماده سازی همسر، از مهمترین مسائلی است که می تواند یک هم بستر موفق را به ارمغان بیاورد.اگر روش هایی که در این جزوه  بیان میشود دقیقاً رعایت شود، شخص می تواند زمان هم بستری را به مدت 30 تا 45 دقیقه به راحتی ادامه دهد.

4- جهت افزایش مدت نزدیکی، از خوردن غذاهای نا مناسب و غیر طبیعی مثل سوسیس، کالباس، همبرگر، پیتزا، هات داگ، و فست فود های جدید ، نوشابه های گازدار، و انواع کوکا کولا که باعث کاهش قدرت جنسی می شود خودداری کنید. و از ترکیب زیل استفاده نمایید:

  • مقدار یک قاشق مربا خوری سر صاف پودر دارچین را در دو لیوان آب بجوشانید. بعد از جوشیدن، شعله را خاموش کنید و نصف یک قاشق چای خوری زنجبیل بر روی آن بپاشید و به مدت 10 دقیقه  به آن دست نزنید تا دم شود. بعد از10 دقیقه ، آن را با عسل به میزان دلخواه مخلوط  و میل کنید. اوقات مصرف، صبح ناشتا و شب قبل از خواب می باشد.

5- جهت منع سرعت انزال و تقویت عمومی بدن، استفاده از روش زیر توصیه می شود:

  • هر روز هسته های خرمای مرغوب را جدا کنید؛
  • خرماها را با یک لیوان شیر گاو مخلوط کنید؛
  • یک یا چند زرده تخم مرغ خام محلی به آن اضافه کنید؛
  • ماده ترکیب شده را روی حرارت آتش گرم کنید و بخورید.

کثرت استفاده از این نسخه باعث دیر انزالی و تقویت جماع می شود.

6- برای جلوگیری از سرعت انزال ، 40 گرم شکوفه خشک کرده انبه و 120 گرم شکر سرخ را ساییده روزی یک قاشق به مدت 14 روز میل شود.

7- حلوای سیر:برای تقویت قوای جنسی مردان اثر شگفت انگیزی دارد.این حلوا، اکسیر جنسی می باشد و قدرت فوق العاده ای دارد. ضمناً این حلوا برای افرادی که بلغمی مزاجند و از طبع سردی بر خوردار می باشند، مناسب است.

برای تهیه این حلوا به مواد زیر نیاز دارید:

  • سیر و جوانه نزده(30 حبه یا کمتر بر حسب نیاز)؛
  • نیم کیلوگرم شیر گوسفند یا شیرشتر یا گاومیش ( از دیگر شیرها مثل شیرگاو یا بز استفاده نشود)؛
  • نیم کیلوگرم روغن حیوانی؛
  • یک قاشق چای خوری هل آسیاب شده؛
  • یک قاشق چای خوری میخک آسیاب شده؛
  • یک کیلوگرم عسل طبیعی.

طرز تهیه حلوا:

حبه های سیر را از وسط نصف کنید ودر ظرف مناسبی قرار دهید و شیر را به آن اضافه نمایید.حالا حرارت ملایمی را زیر ظرف روشن کنید تا شیر و سیر کاملاً با هم ممزوج شده و میزان شیر کم شود، به گونه ای که در ته  ظرف مایع زرد رنگی باقی بماند.

اکنون روغن حیوانی را به آن اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا مواد کاملاً با هم مخلوط شوند.درادامه اجاق را خاموش و عسل را اضافه کنید و به مدت دو دقیقه هم بزنید.در مرحله آخر و در حالی که مواد هنوز گرم است، بلافاصله هل و زعفران و میخک آسیاب شده را به آن اضافه کنید و آن قدر هم بزنید تاهمه مواد با هم ممزوج شوند. اکنون حلوای شما آماده است و می توانید هر روز یک قاشق غذا خوری،صبح یا شب، قبل از نزدیکی بخورید و مدتی مداومت کنید تاشاهد اثر آن باشید.

به خاطر داشته باشید، این حلوا باعث گرمی بسیار در بدن می شود و اگر طاقت گرمی زیاد را نداشته باشید، برای خنک کردن بدنتان از هر کدام از عرقیات کاسنی یا شاهتره یا بید (نه بید مشک) می توانید استفاده کنید.البته اگر این سه عرق را با هم مخلوط کنید وبخورید، نتیجه بهتر و سریع تر خواهید گرفت. ضمناً این حلوا برای افرادی که دموی یا صفراوی مزاج هستند مضر است.

v   درمان درد کمر و کمر لقی ناشی از ضعف بنیه یا بیماری سیاتیک: به مدت 40 روز وهر روز نصف استکان آب جوشانده سیاه دانه مخلوط با عسل طبیعی میل کنید. به این منظور هر روز یک قاشق مربا خوری سیاه دانه را با 2 لیوان آب در قوری چینی به مدت 10 دقیقه جوشانده بعد از اینکه ولرم شد نصف استکان آب آن را با یک قاشق مربا خوری عسل شیرین کرده میل کنید. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد