روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

علل کوتاه بودن زمان ارگاسم

 

آیا شما حس می کنید که ارگاسم قویتری می خواهید؟ 

 آیا حس می کنید که ارگاسم شما دیر صورت می گیرد و تقریبا قبل از حس کردن آن از بین می رود؟

بگذارید در نظر بگیریم که شما براحتی ارگاسم می شوید ولی کافی نیست. یا در نظر بگیریم که شما برای رسیدن به مرحله ارگاسم تلاش زیادی باید انجام دهید و در نهایت هم ارگاسم شما خیلی کوتاه است.در هر دو حالت سیکل ارگاسمی جواب سوال شماست.

ادامه مطلب ...

مردان ازکدام رفتارهای جنسی همسر خود بیزارند؟

 

خانمهای عزیز از نحسی این ۱۶ عمل بپرهیزید، زیرا عواقبش در نهایت گریبان گیر خودتان خواهد شد.

۱- زنهایی که به گونه ای رفتار میکنند که گویی از رابطه زناشویی خوششان نمی آید... 3- زنهایی که نسبت به بدن مردها شناخت کافی ندارند.

۲- زنهایی که هیچ وقت شروع کننده نیستند.

۴- زنهایی که بار رسیدن به اوج نقطه جنسی را به مرد شان واگذار میکنند.

۵- زنهایی که در رخت خواب رفتار تند و پرخاشگرانه میکنند.

۶- زنهایی که مثل جسد در رختخواب بی حرکت و بی عکس العمل میباشند.

۷- زن هایی که در رختخواب زیاد حرف میزنند.

۸- زنهایی که مراقب بهداشت و زیبایی خود نیستند .

۹- زنهایی که خودشان از ظاهر و قیافه خود خوششان نمی آید و مرتبا خودشان را پایین می آورند و تحقیر میکنند .

۱۰- زنهایی که بیش از اندازه به ظاهر و قیافه خودشان حساس اند.

۱۱- زنهایی که بیش از حد جدی هستند.

۱۲- زنهایی که بیش از حد به مردشان وابسته هستند.

۱۳- زنهای احمق و سطحی

۱۴- زنهایی که فقط به وضع مالی و اقتصادی مرد اهمیت میدهند.

۱۵- زن هایی که مدام از نامزد یا همسر قبلی شان صحبت میکنند.

۱۶- زن هایی که لباس زیر کهنه زشت میپوشند.

    

خانم های متاهل: روش مناسب تحریک جنسی شوهر وبهبود زندگی زناشویی

چگونه میتوان کانون سرد خانواده را که به علت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟
چگونه میتوان آقایان را به اوج لذت جنسی رساند؟
نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟
چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟
 


هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده است
رابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. در این بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .
همه می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خود را از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. (بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است) ناامید نشوید. راه های زیادی برای جلوگیری از آن وجود دارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.

ادامه مطلب ...

ناتوانی نعوظ علل و روشهای درمانی

ناتوانی در نعوظ که گاهی ناتوانی جنسی نیز نامیده می شود، عدم توانایی مکرر در حفظ نعوظ آلت تناسلی برای برقراری رابطه جنسی است. کلمه "ناتوانی جنسی" ممکن است برای سایر مشکلات مربوط به رابطه جنسی و تولید مثل نیز مورد استفاده قرار گیرد، مثل فقدان میل جنسی یا مشکل در انزال یا ارگاسم. استفاده از واژه ناتوانی در نعوظ بحث را کاملاً روشن کرده و مشخص می کند که فقط ناتوانی در این مشکل خاص مد نظر است…

 


ناتوانی در نعوظ، ناتوانی کامل در دست یافتن به نعوظ، ناتوانی گاه و بیگاه در رسیدن به این حالت و یا عدم توانایی در حفظ این حالت به مدت طولانی را شامل می شود. طبق آمار، در سال ۱۹۸۵ به ازای هر ۱۰۰۰ نفر مرد در ایالات متحده، ۷/۷ از  ملاقات های پزشکی بخاطر این مشکل بوده است. در سال ۱۹۹۹ این میزان تقریباً سه برابر شده و به ۳/۲۲ رسیده است. این افزایش تدریجاً اتفاق افتاده و احتمالاً درمانهایی مثل دارو و ابزارهای خلاء گسترده بوده و صحبت کردن درمورد این مشکل جنسی مقبولیت بیشتری پیدا کرده است. به احتمال زیاد، متداولترین داروی ارائه شده، سیلدنافیل سیترات (ویاگرا) در مارس ۱۹۹۸ بوده است. آمار نشان می دهد که در سال ۱۹۹۹ در ۶/۲ میلیون مورد از ملاقات های آقایون در مطب پزشکان صحبت از ویاگرا به میان آمده و یک سوم این موارد برای تشخیص مشکلاتی غیر از ناتوانی در نعوظ بوده است.


در مردهای مسن تر، ناتوانی نعوظ معمولاً دلیل جسمی مثل بیماری، آسیبدیدگی یا عوارض داروها دارد. هر نوع اختلالی که منجر به آسیب رسیدن به اعصاب شود یا جریان خون را در آلت تناسلی مشکل ساز کند می تواند دلیل بروز ناتوانی نعوظ شود. این مشکل با بالاتر رفتن سن بیشتر می شود: تقریباً ۵ درصد از مردهای ۴۰ ساله و بین ۱۵ تا ۲۵ درصد از مردهای ۶۵ ساله از این مشکل رنج می برند.


ناتوانی نعوظ را می توان در هر سنی درمان کرد و آگاهی از این واقعیت روز به روز بیشتر می شود. هر روز مردهای بیشتری برای درمان این مشکل خود از متخصص کمک می گیرند و با درمان آن دوباره به فعالیت جنسی نرمال خود برمی گردند.

ادامه مطلب ...

ضعف قوه با ء عصبی

عکس های عاشقانه از زوج های عاشق

 

ضعف قوه باء به علت اعصاب تا اندازه ای زیاد است و در واقع 90% اشخاصی که به مطب رجوع می کنند از این دسته می باشند و در آزمایش پیشاب معلوم می شود که ترشحات غدد طبیعی است.

این قبیل ضعف قوه باء ثابت نیست بلکه متناوبا بروز می کند و علل خاصی دارد مثلا ممکن است عقده حقارت در این امر دخالت داشته باشد که این فکر و خیال مانع از انجام امر زناشوئی می شود و در تمام جریان آمیزشی از اول تا آخر تولید اشکال می نماید.

دیگر خستگی مفرط جسمی و روانی یا مسمومیت از توتون یا الکل قوه باء را تضعیف می کند.

از همه مهم تر علل روانی و دماغی است که برای بیمار مجهول بوده متخصصین پس از معاینه و سوالات لازم می توانند کشف کنند و ما قسمتی از آنها را ذکر می کنیم.

ادامه مطلب ...

در مان سستی کمر و جهت ازدیاد نطفه

 

الف: روزی یک زرده تخم مرغ را با یک قاشق غذاخوری عسل مخلوط نموده ودر لیوان انقدر به هم بزنید تا مانند خمیر شود آن را صبح ناشتا میل نمایید.

ب: تخم مرغ و خرما را در روغن زیتون سرخ کرده و عسل به آن افزوده شود و میل نمایید.

ج: حلوای نرم که از عسل و آرد گندم و زعفران تهیه شود بسیار نافع است.

د:عود صلیب (احمد و محمود) دو دانه که تقریبا به وزن 40 گرم باشد بجوشانید و پس از صاف کردن با 250 گرم عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق غذاخوری صبح ناشتا و شب قبل از خواب میل نمایید . آن بسیار موثر خواهد بود.

جهت ازدیاد نطفه

حضرت علی(ع) می فرماید:شیر و عسل مواد حیاتی را در نطفه تقویت می کند.. آنان که از نعمت فرزند محرومند سزاوار است از شیر و عسل آمیخته بهم بنوشند.

خوردن آب پیاز با عسل به نسبت 1به 2 در وقت خواب یک داروی ساده و بینظیر در ازدیاد نطفه است.

طریقه مصرف: یک استکان آب و پوره پیاز . 2 استکان عسل را باهم مخلوط و روزی سه قاشق غذاخوری میل نمایید.