روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

باید و نبایدهای روز عشق ایرانی

 

درست به همان اندازه که این روز را دوست داریم، استرس و اضطراب زیادی هم داریم. باتوجه به بالا رفتن شدید قیمت‌ گل و شکلات و جواهرات به مناسبت این روز، فشار و استرس برای پیدا کردن هدیه مناسب غیرقابل‌اجتناب است. البته تمام سعی ما این است که هدیه را از صمیم قلب به عشقمان بدهیم و می‌دانیم که عشق باارزش‌ترین قسمت این اتفاق است. اما بااینحال، کنترل استرسمان کمی دشوار است.

بااینکه احساس می‌کنید باید حتماً در این روز به عشقتان هدیه‌ای بدهید اما منطقتان را فراموش نکنید. در زیر به 7 کاری که باید شدیداً از انجام آن در این زمان از سال خودداری کنید اشاره می‌کنیم:

ادامه مطلب ...

10 نشانه مردی که مورد پسند خانمها قرار نمی گیرد

 

مرد بودن ساده نیست. اینکه بخواهید مرد غالب باشید سخت‌تر هم می‌شود.
آنها باحالند. اعتمادبه‌نفسی عالی دارند. طوری وارد اتاق می‌شوند که همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشانند. وقتی حرف می‌زنند، بقیه فقط گوش می‌کنند. مردهای دیگر دوست دارند با آنها نشست و برخاست کنند. خانمها دوست دارند آنها را مال خود کنند. آنها مردهای غالب هستند.

ادامه مطلب ...

چرا مردان و زنان همدیگر را درک نمی‌کنند؟

 

هرازگاهی این جمله را از دهان خانم‌ها و آقایون می‌شنوید، "من واقعاً درکش نمی‌کنم!" واقعیت این است که گفته قدیمی زنان ونوسی و مردان مریخی حقایق زیادی در خود دارد. دلیل آن این است که گاهی حس می‌کنیم مردان و زنان هرکدام واقعاً متعلق به سیاره‌هایی جدا هستند و به نظر می‌رسد هیچ وجه تشابهی با هم ندارند. متاسفانه قسمت بد ماجرا این است که هر دو این گروه‌ها باید یاد بگیرند که چطور در کنار هم زندگی کنند. اما چرا واقعاً مردان و زنان همدیگر را درک نمی‌کنند؟

ادامه مطلب ...

فرایند 6 مرحله‌ ای برای حل مشکلات زناشویی

 

نسرین از مقدار پولی که افشین برای خرید تجهیزات ماهیگیری صرف کرده بود، ناراحت بود. او یکبار غیرمستقیم موضوع را با او درمیان گذاشته بود، تصمیم گرفته بود موضوع را فراموش کند اما بعد کل تعطیلات آخر هفته سر موضوعات خیلی کوچک به او گیر داده و دعوا راه انداخته بود. افشین می‌دانست چه چیز باعث ناراحتی نسرین شده است اما به جای اینکه چیزی بگوید، تصمیم گرفته بود ساکت بماند تا موضوع خودبه‌خود حل شود. 

 

 سارا و میلاد همیشه سر بچه‌هایشان با هم دعوا و مشاجره دارند. سارا فکر می‌کند که میلاد خیلی بی‌خیال است و میلاد هم فکر می‌کند که سارا با بچه‌ها مثل یک فرمانده نظامی رفتار می‌کند و خیلی به آنها سخت می‌گیرد. بچه ها این وسط گیر کرده‌اند و هر بار طرف یکی از آنها را می‌گیرند.

ادامه مطلب ...

پول و ازدواج: آیا در ارتباطند؟

 

این روزها خیلی از ازدواج‌ها بخاطر مسائل مالی برهم می‌خورد. بله پول هم مثل خیانت، ناتوانی جنسی، تفاهم و مسائل ظاهری یکی دیگر از علت‌های طلاق است. نکته جالب این است که هر روز تعداد طلاق‌هایی که بخاطر مشکلات مالی اتفاق می‌افتد، بیشتر و بیشتر می‌شود. پول، یا اگر بخواهیم بهتر بگوییم، رویکردهای متفاوت دو طرف به پول، ریشه بسیاری از اختلافات زناشویی است.

اگر از وکلاء و مشاورین خانواده سوال کنید به شما خواهند گفت که بسیاری از دعواهای زن و شوهرها درمورد مساول مالی است. اما چرا پول یا رویکردهای متفاوت افراد به پول تا این اندازه خانمان‌براندازترین شده است؟

ادامه مطلب ...

علل خارش و سوزش واژن پس از رابطه ‌جنسی

مشکلات مختلف واژن می‌تواند موجب سوزش و خارش آن شود.

سوال: اگر بعد از رابطه ‌جنسی دچار سوزش و خارش در ناحیه واژن می‌شوم، یعنی چه مشکلی دارم؟
ادامه مطلب ...