روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

تقویت نیروی جنسی با عسل

  

1 – برای تقویت نیروی جنسی و زیاد شدن نطفه 30 گرم تخم شلغم را آسیاب نموده و با 100 گرم عسل مخلوط نموده روزی یک قاشق مربا خوری میل کنند و از شلغم پخته سرد شده همراه عسل بعنوان صبحانه استفاده شود ، نیم ساعتت بعد از هم بستر شدن عسل ، آبلیمو تازه و آبلیمو تازه و آب مقطر را مخلوط نموده یک لیوان بنوشند ، نباید زیاد سرد باشد .

2 – برای  تقویت قوه باه و زیاد شدن اسپرم مغز بادام شیرین را با حرارت ملایم ملایم بو داده و سپس با عسل مخلوط کرده 10 صبح و 5 عسر حدود 30 گرم با یک لیوان آب هویج میل شود .

3 – 15 عدد پسته همراه با یک قاشق غذا خوری عسل با یک لیوان شیر دو روز در هفته بعنوان صبحانه میل شود . این صبحانه برای تقویت نیروی جنسی بسیار مفید است .

4 – برای تقویت نیروی جنسی 30 گرم دانه تمر هندی را آسیاب نموده با 100 گرم عسل مخلوط نموده روزی 2 قاشق مربا خوری همراه آب هویج ساعت 10 صبح و 5 عصر میل شود .

5- برای تقویت میروی جنسی یک فنجان آلبالو را با دو قاشق عسل مخلوط نموده بعنوان عصرانه میل شود .

6 – برای جلوگیری از انزال زودرس 30 گرم پودر دانه تمر هندی را با 100 گرم عسل طبیعی مخلوط نموده به مدت دو هفته هر روز ساعت 10 صبح یک قاشق مربا خوری از این معجون همراه یک لیوان آب هویج میل شود .

7 – برای تقویت نیروی جنسی قبل از صبحانه 10 عدد فندق را همراه یک قاشق عسل میل نمایند .

8- برای زیاد شدن نطفه از این فرمول استفاده شود :

پسته 10 عدد ، گردو یک عدد ، فندق 20 عدد ، کنجد آسیاب شده 2 قاشق غذا خوری ، پودر نارگیل 2 قاشق غذا خوری ، و عسل یک یا 2 قاشق غذا خوری . ابتدا این مواد را بعنوان صبحانه خوب جویده و میل شود و سپس بعد از 10 دقیقه یک لیوان شیر که با عسل شرین  شده است میل شود .

9 -  برای تقویت نیروی جنسی 2 گرم گل آبنوس هندی را در 200 گرم آب جوش دم کرده پس از سرد شدن با عسل شیرین نموده میل شود .

10 – برای درمان سستی کمر که در اثر شهوت رانی زیاد بوجود آمده است 10 گرم آمله را به مدت سه روز در گلاب خیسانده سپس بخ مدت 3 ساعت حرارت غیر مستقیم ( بن ماری ) داده با 100 گرم عسل مخلوط نموده روزی یک قاشق مربا خوری میل شود .

11 – برای تقویت قوای جنسی 200 گرم عسل مخلوط کرده روزی یک قاشق غذا خوری همراه با شیر شتر یا گوسفند میل شود .

12 – برای درمان سرعت انزال 20 گرم پودر ریشه گون را با 200 گرم عسل مخلوط نموده هر شب یک قاشق چایخوری میل شود .

تذکر : با احتیاط مصرف شود و در مصرف آن زیاده روی نشود .

 13 – کسانی که نطفه ضعیف دارند از روش شماره 12 استفاده کنند .

14 – برای زیاد شدن نطفه و تقویت قوای جنسی حدود 30 گرم نخود خام را در یک لیوان آب به مدت 12 ساعت خیسانده صبح کمی حرارت داده قبل از جوش آمدن از روی آتش برداشته پس از سرد شدن با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده بعنوان صبحانه میل شود .

15 – برای درمان سرعت انزال ، یا عدم نعوظ یا ناتوانی جنسی 10 گرم موملایی را با 200 گرم عسل مخلوط نموده بعد از همبستر شدن یک قاشق غذا خوری با یک لیوان ب سرد میل شود .

16 – برای ازدیاد نطفه به مدت 14 روز هر شب یک قاشق مربا خوری آب پیاز را با یک قاشق غذا خوری عسل خالص مخلوط نموده همراه یک لیوان آب بنوشند .

17 – برای درمان ناتوانی جنسی گرده خرما را همراه عسل هنگام سبحانه میل کنند .

18 – برای درمان ناتوانی جنسی 30 گرم سیاه دانه ، 30 گرم کندر ، 100 گرم روغن زیتون و 200 گرم عسل . ابتدا سیاه دانه را ساییده سپس سیاه دانه و کندر را در روغن زیتون حل نموده آن گاه با عسل مخلوط کرده همراه صبحانه یک قاشق غذا خوری میل کنند .

19 – نعوظ : 20 گرم سیاه دانه و 3 گرم کندر را خوب ساییده سپس در 80 گرم روغن زیتون مخلوط کرده در زمستان توسط بخار آب جوش به مدت 4 ساعت حرارت داده و در تابستان به مدت 7 روز در آفتاب گذاشته سپس صاف نموده آلت را مساژ دهند .

20 – جهت درمان کمبود نطفه شقاقل تازه را با عسل مخلوط نموده به مدت چند روز بگذارید و در آفتاب گرم تابستان بماند سپس هر روز صبح همراه صبحانه حدود یک قاشق غذا خوری میل شود .

21 – برای تقویت قوه باه کندر را با زرده تخم مرغ ، عسل و کمی جوز بوآ و بسباسه مخلوط نموده صبح میل شود .

22 – جهت تقویت نیروی جنسی 50 گرم نخود ( نصف استکان ) را در یک لیوان عرق خارخسک به مدت 12 ساعت خیسانده کمی حرارت داده پس از سرد شدن با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده به عنوان صبحانه میل کنند .

23 – برای تقویت نیروی جنسی 20 گرم خردل را با 200 گرم عسل مخلوط نموده  صبح ها یک قاشق غذا مربا خوری میل شود .

24 – برای درمان ناتوانی جنسی 20 گرم زنجبیل را در 100-200 گرم عسل مخلوط نموده روزی 2 قاشق مربا خوری همراه یک لیوان آب هویج میل شود .

25 – برای تقویت نیروی جنسی و برگرداندن شهوت 20 گرم سیاه دانه 10 گرم کندر ، 10 گرم مومیایی ، 100 گرم روغن زیتون و 500 گرم عسل . ابتدا سیاه دانه و کندر را پودر کرده و مومیایی را با حرارت غیر مستقیم ( بن ماری ) در روغن زیتون حل نموده سپس پودر و عسل را به آن اضافه کنید روزی 2 بار ، هر بار یک قاشق مربا خوری با یک لیوان آب هویج میل شود و روغن سیاه دانه را به کمر و اعضای نتاسلی بمالند .

برای تهییه روغن سیاه دانه ابتدا 100 گرم سیاه دانه را آسیاب نموده سپس با 400 گرم روغن زیتون مخلوط کرده به مدت 14 روز در آفتاب داغ تابستان گذاشته سپس صاف نموده استفاده گردد باید در شیشه روغن بسته باشد تا اسانس آن از بین نرود .

26 – برای تقویت نیروی جنسی یک یا دو عدد پیاز را رنده کرده با 2 قاشق غذا خوری عسل در یک شیشه ریخته در ان را محکم بسته به مدت 3 ساعت میگذاریم در آب جوش حرارت ببیند سپس صبح و شب یک قاشق غذا خوری میل شود .

27 – برای تقویت نیروی جنسی و برطرف نمودن سستی کمر یک عدد مغز گردو ، 20 عدد مغز بادام درختی ، 10 عدد مغز پسته و 20 عدد مغز چلغوزه را پودر نموده با یک لیوان شیر و یک عدد زرده تخم مرغ و 2 قاشق غذا خوری عسل در مخلوط کن خوب مخلوط نموده به عنوان صبحانه به مدت 2 هفته میل شود .

مهم : کسانی که معده آن ها ضعیف است با احتیاط و دو روز در میان میل کنند و حتما باید از مخلوط عرق کاسنی و بید هنگام مصرف استفاده کنند ( نباید بیشتر از دو لیتر عرق استفاده کنند )

تذکر : 10 صبح و 5 عصر یک استکان مخلوط عرق کاسنی و بید همراه آب میل شود .

28 – خوردن یک لیوان  شربت عسل و لیمو ترش بعد از آمیزش برطرف کننده خستگی جنسی و باعث نشاط و جوانی میگردد .

29 – برای درمان سستی کمر یک عدد زرده تخم مرغ را با یک قاشق عسل خوب هم زده سپس صبح ناشتا میل شود .

30 – یک صبحانه خوب برای تقویت نیروی جنسی :

6 عدد خرما رسیده را در روغن زیتون با حرارت ملایم تفت داده سپس 2 عدد تخم مرغ را داخل آن شکسته پس از سرد شدن یک قاشق غذا خوری عسل به آن اضافه نموده میل شود .

این غذا سنگین است کسانی که بیش از 60 سال دارند با احتیاط و خیلی کم مصرف کنند .

31 – برای رفع ناتوانی جنسی یک قاشق چایخوری خاویار با یک قاشق غذا خوری عسل مخلوط نموده به مدت 5 روز بعد از صبحانه و شام میل شود .

کسانی که بیش از 50 سال دارند شب ها از خوردن غذاهای چرب خود داری کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد