روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

بزرگ کردن طبیعی پنیس(آلت تناسلی مردانه)

 

 

در این کتاب راه طبیعی بزرگ کردن بوسیله ی روزانه 7 دقیقه ورزش مخصوص نشان می دهد. 

ادامه مطلب ...

روش تشخیص نشانه های عشق حقیقی

 

در رمان نویسی، نشانه های عشق واقعی به سمت ملودرام گرایش دارد. تپش قلب، بی خوابی، بی اشتهایی، به حرکت درآمدن پرده ها و آتش بازی. اما اگر چنین چیزهایی را حس کردید، آنقدر که اسیر شهوت شده اید، عاشق نشده اید. اگر شهوت را کنار بگذاریم، نشانه هایی که در این مقاله برایتان عنوان می کنیم، نشانه های انکارناپذیر از عشق حقیقی—و سلامت احساسی—هستند.

ادامه مطلب ...

چرا بعضی از زنان متاهل با رابطه برقرار کردن با پسرهای مجرد به شو

 

متاسفانه در دوران کاریم بارها بهکسانی برخورده ام که با وجود تاهل سعی در خیانت در رابطه

زناشویی دارند. بعد از چندین ساعت صحبت با این عزیزانمطالبی مورد توجه بدست آورده ایم که آوردن این مطالب در اینجارا خالی از لطف نمی بینم.

متاسفانه امروزه به دلایل مختلف و برخی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزئی شاهد روابط بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم که این روابط بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که می‌توان به آن‌ها اشاره کرد:

ادامه مطلب ...

فیزیولوژی جنسی در خانم ها

 

سطوح مختلف واکنش جنسی خانم ها را به چهار مرحله تقسیم می کنند. مرحله اول شور. برانگیختگی جنسی است. با شروع برانگیختگی جنسی تغییرات احساسی به همراه انقباض عروق، ایجاد ترشحاتی در ناحیه تناسلی و تغییرات عمومی در کل بدن اتفاق می افتد.

ادامه مطلب ...

نکاتی عالی برای بوسیدن

 

 

واقعاً چه لزومی دارد زوج‌های عاشق درمورد نکات بوسیدن بدانند؟ چرا نباید خودشان تجربه کنند و از طریق آزمون و خطا اسرار بوسیدن را کشف کنند. پاسخ مشخص است: بوسیدن نمودی فیزیکی و احساسی از عشق و علاقه است. نکات بوسیدن می‌تواند به ما کمک کند کمی اعتمادبه‌نفس پیدا کنیم تا بتوانیم بیشتر روی تجربه طرف‌مقابل خود متمرکز شویم، تا خودآگاهیمان.

ادامه مطلب ...

فواید و معایب داروهای تقویت کننده قوای جنسی

تقویت قوای جنسی

قبل از اینکه ویاگرا و داروهای مشابه آن کشف شوند، راههای درمان‌ کننده که برای اختلال نعوظ مردان به کار می‌رفتند، زیاد موثر نبودند. قرص «یوهمبین» که در آن زمان به کار می‌رفت، باید سه بار در روز و به مدت دو تا سه هفته مصرف می‌شد تا آثار آن ظاهر ‌گردد. و تنها 60 درصد مردان با مصرف این دارو ، درمان می شدند. روش های درمانی دیگر شامل داروهایی که درون آلت تناسلی کاشته یا تزریق می‌شدند و خیلی هم دردناک نبودند. اما ، هیچ‌وقت پرطرفدار نشدند و وسایل بادکش و ایجاد خلا که برای افزایش جریان خون در آلت تناسلی به کار می‌رفتند، مورد توجه و استقبال بیماران قرار نگرفت.

ادامه مطلب ...