روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

IUD یک روش جلوگیری از بارداری

 

IUD چیست؟

وسیله داخل رحمی جلوگیری از بارداری، یا IUD یک وسیله پلاستیکی یا مسی کوچک است که در رحم گذاشته می شود. انواع بسیار زیادی دارد، که برای 3 تا 10 سال بستگی به نوع آن مؤثر و کاراست.IUD یک روش موثر جلوگیری از بارداری طولانی مدت و قابل برگشت است. یک روش موثر جلوگیری از بارداری طولانی مدت و قابل برگشت است.

ادامه مطلب ...

5 اشتباه که اکثر آقایون مرتکب میشوند

 

یکی از چالش های متعدد آقایون این است که در روابط جنسی خود با همسرشان چه حالتی را انتخاب کنند. بزرگترین ترس آنها این است که خانمشان از آن وضعیت همیشگی خسته شده و درنتیجه میل و علاقه خود را به رابطه جنسی با آنها از دست بدهد. پس سوال این است که بهترین مواضع و جایگاه های جنسی چه مواضعی است؟ بهترین راه برای توضیح مسئله این است که چه کارهایی را نباید انجام بدهید. با به یاد داشتن این، به 5 مورد از اشتباهات آقایون در مسائل جنسی اشاره می کنیم تا شما دیگر مرتکب آنها نشوید.

ادامه مطلب ...

دانلود پنج مقاله آموزشی در ارتباط با مسائل زناشویی

 

 

شاید شما هم تاکنون این خبر تامل برانگیز  را شنیده باشید که بر اساس آمارهای غیررسمی منتشر شده علت اصلی ۵۰ درصد طلاق های صورت گرفته در ایران عدم برآورده شدن ” نیاز های جنسی و عاطفی “  زن یا شوهر و یا هردو است !!. اگر این آمار صحت داشته باشد ( که من حدس میزنم داشته باشد )باید این واقعیت تلخ را قبول کنیم که بحران عاطفی  عمیق بر روابط زناشویی  زوجهای ایرانی سایه افکنده است که متاسفانه در خیلی از موارد صبر و طاقت طرفین تمام شده و منجر به طلاق و فرو پاشی بنیان خانواده ها می گردد.اما علت چیست؟

ادامه مطلب ...

تک‌فرزندی خوب است یا بد؟

 

         

تک‌فرزندی خوب است یا بد؟ همه می‌گویند یک بچه دیگر هم داشته باشید. نمی‌دانم چه‌ کنم. می‌گویند این فرزند شما چون تنهاست مشکل دارد. بعضی‌ها هم می‌گویند شما والدین خودخواهی هستید که فقط به فکر رفاه خودتان هستید. بچه اولتان دارد بزرگ می‌شود، نگذارید فاصله سنی دومی با اولی زیاد شود... این‌ها حرف‌های پدر و مادر یک فرزند تنهاست؛ یا به عبارتی تک فرزند. امروزه می‌گویند تک فرزندی عوارضی دارد و البته امتیازاتی...
درباره تک فرزندی دو باور وجود دارد. باور نخست اینکه چند فرزندی بسیار دشوارتر از تک فرزندی است. حال آنکه تک فرزندی مشکل‌تر است چون والدین فقط یک فرصت تکرار نشدنی برای تربیت فرزند خود دارند و باور دوم اینکه تک فرزندی بسیار ساده تر از چندفرزندی است. به دلیل کمتر بودن هزینه‌ها، نبود اختلاف بین خواهر و برادرها و... حال آن که تک فرزندی مشکلات روانی خاص خود را پدید می‌آورد. به هر حال تک فرزندی شمشیری دو لبه است که نقاط ضعف و قوت گوناگون دارد
ادامه مطلب ...

اهمیت سفتی آلت مردانه در رضایت جنسی و سلامت فردی زوج ها

                                      

امروزه بیش از پیش اهمیت سلامت جنسی در احساس سلامت کلی فرد در جامعه مورد توجه قرار گرفته است. در مطالعه ای که  توسط گروه تحقیقی رابطه جنسی برتر در جهان یا Global Better Sex Survey (GBSS) انجام شده است ارتباط بین رضایت جنسی با ابعاد سه گانه کنش جنسی یعنی میل جنسی برانگیختگی و ارگاسم مورد بررسی قرار گرفته است.

ادامه مطلب ...

اندازه آلت و نگرانی های جنسی ما مردان

 

 

آیا اندازه آلت در نگاه دیگران و بخصوص همسر من بعنوان یک مرد با توانایی های مردانه موثر است؟

ادامه مطلب ...