روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

روی خط عشق

آمــــوزش کامــل مسـائل جنســــی و روابــــط زنــاشــــویی

کتاب اموزش مسایل جن--سی از”david storvny

این کتاب شامل مسایل جنسی در مورد مردها واندام تناسلی انها وهم در مورد زن ها واندام تناسلی انها بوده در مورد رابطه زناشویی قبل وبعد از ازدواج توضیح میده وانواع حالتهای sex درمورد دختر ها وپسر هاو غیره…

ادامه مطلب ...

دیافراگم چیست؟

    


دیافراگم (Diaphragm) از جنس نوعی لاستیک نازک درست شده است که در اطراف آن یک حلقه فنری و قابل انعطاف وجود دارد . دیافراگم را در داخل مهبل و بر روی دهانه رحم قرار می دهند . دیافراگمی که حاوی مواد اسپرم کش می باشد با از بین بردن اسپرمها از بروز حاملگی جلوگیری می نماید . بعد از مقاربت ، لازم است که دیافراگم به مدت ۶ تا ۸ ساعت در محل خود باقی بماند .

ادامه مطلب ...

رابطه زناشویی بعد از زایمان و سزارین

 

 

خیلی از همسران تصور می‌کنند پس از زایمان باید تا هفته‌ها رابطه زناشویی نداشته باشند؛ چون ممکن است برقراری چنین رابطه‌ای باعث آسیب به مادر شود. باور غلط دیگری که در این مورد رواج دارد، بهتر بودن سزارین نسبت به زایمان طبیعی برای برقراری رابطه زناشویی بعد از آن است. البته بعضی اوقات هم مشغولیت بچه‌داری باعث می‌شود که زوج‌ها خودشان و یا رابطه زناشویی‌شان را فراموش کنند که این نکته هم می‌تواند در درازمدت عوارض نامطلوبی بر روابط زوجین بگذارد.

ادامه مطلب ...

همسر مناسب شما ‌چه شخصیتی باید داشته باشد؟

 


شخصیت وظیفه شناس: 

 وظیفه شناس‌ها به اصول اخلاقی پایبند هستند و تا کارشان را درست و تمام انجام ندهند، آرام نمی‌گیرند. آنها به ‌خانواده خود وفادارند و از مقامات مافوق اطاعت می‌کنند. کار زیاد، ویژگی بارز این گونه شخصیتی است. ‌وظیفه شناس ها موفقیت طلب هستند، هیچ پزشک، وکیل، دانشمند یا مقام اداری موفق بدون برخورداری از این ‌ویژگی شخصیتی نمی‌تواند در کارش موفقیتی کسب کند.
همسر مناسب«وظیفه شناس‌ها»:  

اشخاص وظیفه شناس، اغلب افرادی که احساسات خود را بروز دهند مانند شخصیت‌های نمایشی را می‌پسندند. ‌از سوی دیگر وظیفه شناس‌ها، ماجواجوها و کسانی را که ریسک می‌کنند، دوست دارند. اشخاص به نسبت ‌‌"جدی" و "حساس" نیز احتمالاً با استقبال وظیفه شناس‌ها روبرومی‌شوند. شخصیت وظیفه شناس، با افراد " ‌پرشور" و یا " مراقب " هـمـخوانی ندارد و شخصیت "فارغ البال" (بی خیال) آنها را ناراحت می‌کند. 

ادامه مطلب ...

راز های شناخت زن ها

 

  

 راز اول شناخت زن ها :

زنها عاشق این هستند که مطمئن باشند ، به انها فکر میکنید ، با یک تلفن و احوالپرسی کوتاه در میان روز مطمئن باشید ، بیش از انچه که فکر میکنید در رابطه ی خود اثر مثبتی خواهید گذاشت.

ادامه مطلب ...